Catalog-de-cursuri-SIG-ENTER-TRAINING

SUSTAC si ASOCIATII

Corporate/Personal SIG ENTER TRAINING Tools:

- Curs de negociator, adaptat nevoilor companiei – Dezvoltare Personala/Organizationala High-Class
- Curs de psihologie aplicata in business Dezvoltare Personala/Organizationala High-Class
- Training discurs motivational - Dezvoltare Personala/Organizationala High-Class
- Training managementul conflictelor in companie - Dezvoltare Organizationala High-Class
- Curs de mediere adresat companiilor - Dezvoltare Organizationala Middle-Class
- Curs de leadership - Dezvoltare Personala/Organizationala High-Class
- Tehnici de persuasiune, influentare si manipulare - Dezvoltare Personala/Organizationala High-Class
- Tehnici de argumentare si contra argumentare - Dezvoltare Personala High-Class
- Tehnici avansate de negociere- Dezvoltare Personala/Organizationala High-Class

Scurta analiza asupra pietei de training din Romania

In Romania, oricine urmeaza un curs de cateva zile poate dobandi certificatul de formator si prin urmare, are posibilitatea de a intra pe piata formarii. Foarte multe companii de training sunt afaceri “de casa” in care formatorii sunt selectati dupa orice alte criterii decat cel al expertizei (relatii de rudenie, prietenie sau afaceri). Regasim astfel numeroase echipe de traineri care inteleg sa se promoveze agresiv, invocand o expertiza care nu se regaseste in serviciile oferite.

Segmentul de business din piata se orienteaza catre companiile de training care au dovedit de-a lungul timpului ca pot adauga plus valoare business-urilor companiilor care apeleaza la ele. Astfel, in ultimii ani, s-au consacrat cativa jucatori importanti pe piata cursurilor furnizate companiilor, jucatori care au confirmat increderea cu care au fost investiti.

SIG Enter Training acopera un palier important din piata Corporate Trainings din Romania, fiind o companie care vine in intampinarea nevoilor de formare din cadrul multinationalelor si companiilor de top din Romania.

Existenta expertizei pe acest segment nu se dobandeste printr-o promovare agresiva ci prin oferirea unor servicii de formare, compatibile cu aspiratiile clientilor. Venim in intampinarea acestora cu pachete atent selectate de cursuri, majoritatea in premiera in Romania, centrate pe dezvoltarea profesionala a cursantilor nostri.

Un serviciu oferit in premiera in Romania are in prim-plan cultivarea in cadrul companiei a unui set de instrumente vitale oricarui business de succes. Desi obisnuinta in mediul de afaceri face trimitere aproape exclusiv la partea economica si juridica, exista cateva “reglaje fine” care pot face diferenta pe piata afacerilor.

Autosuficienta versus Progres in afaceri

Managerul companiei nu este o personalitate renascentista care are raspunsuri la toate intrebarile, succesul in afaceri fiind asigurat atunci cand echipa coordonata de acesta acopera toate palierele de expertiza necesare.

Noua abordare de business conturata la nivel global a identificat nevoi de dezvoltare in afaceri care vizeaza:
- Consolidarea negocierii ca instrument indispensabil in cadrul companiei.
Tehnicile, tacticile si strategiile de negociere se dobandesc prin formare si se aprofundeaza prin exersare, in momentul in care exista un bogat pachet de informatii in domeniu. Desi de mare importanta, latura nativa a negocierii este adesea surclasata de latura cultivata. Marile universitati ale lumii dezvolta de ani buni programe de negociere destinate companiilor de top, cu priza deosebita pentru mediul de afaceri. In business informatia este pretioasa daca exista o capacitate de expertiza pusa in slujba ei si care ajuta la fructificarea acesteia. Economia capitalista in care succesul nu este un dar ci un rod al abnegatiei, implicarii si profesionalismului, priveste negociatorul din cadrul companiei ca fiind un specialist capabil sa coordoneze, planifice, sustina, analizeze si finalizeze un proces de negociere pentru propria companie. Un astfel de negociator nu se targuieste sau tocmeste, el negociaza conform manualelor de specialitate si intelege conceptul de leadership.
- Cultivarea laturii psihologice in business
Utilizarea tehnicilor imprumutate din consiliere si psihoterapie adaptate pentru business, realizarea unui algoritm propriu de luare a deciziilor in functie de stilul personal, cunoasterea unor elemente de psihologia personalitatii, intelegerea proceselor psihice si a mecanismului decizional, a consilierii preventive si consilierii vocationale constituie un “must have” pentru fiecare companie. Este de notorietate faptul ca un posibil client din domeniul de business decide numai 20% in baza unor argument logice in timp ce procesul decizional este infuentat in mod hotarator de catre factorul emotional (80%).
- Comunicare in business pe frecventa nevoilor si intereselor posibililor clienti
Studiile ne arata ca aproximativ 80% din informatiile accumulate dintr-un proces de invatare isi pierd consistenta intr-un interval de timp de aproximativ o luna. Avem tendinta de a pastra in memorie o lunga perioada de timp, momente din viata noastra care ne-au provocat anumite stari de referinta pentru noi. Sistemele noastre de valori si de referinta se pliaza rareori pe cele ale posibililor nostri clienti.

In majoritatea cursurilor de comunicare dedicate companiilor sunt furnizate informatii de nivel Basic, fara aplicabilitate in relatiile de business extrem de sofisticate in aceasta perioada de criza financiara globala. Noi va propunem un alt tip de abordare in domeniul comunicarii de business care are in prim plan discursul motivational sau inspirational, identificarea sursei argumentatiei posibililor clienti (ethos, logos sau pathos), construirea unui kit de tehnici de contraargumentare aplicabil oricaror situatii, folosirea cu discernamant a persuasiunii, influentarii si manipularii in afaceri, intelegerea resorturilor interne care influenteaza modul de comunicare al clientului (analiza tranzactionala), devoalarea starilor interlocutorilor prin analizarea comunicarii non-verbale, paraverbale si verbale, livrarea unor mesaje catre publicul larg impachetate in ambalajul profesionistilor comunicarii.

- Gestionarea conflictelor inter si intra organizationale
Existenta unui climat afectat de conflicte sau stari conflictuale manifeste sau latente in companie va duce la diminuarea eficientei acesteia. Zona de confort la locul de munca este data de suma zonelor de confort personal al fiecarui membru al echipei. Orice perturbare a acestei zone de confort va interfera cu zona de confort a companiei, afectand bunul mers al activitatii acesteia. Fara interventia unor specialisti calificati in rezolvarea alternativa a disputelor aceste manifestari neproductive se vor perpetua sau amplifica antrenand confortul intregii companii.

Relatiile companiei cu alte entitati pot fi perturbate in cazul aparitiei unor divergente contractuale existand riscul pierderii unor parteneriate sau oportunitati. Livrarea unor solutii durabile reciproc avantajoase si unanim agreate, pe cale amiabila, prin dialog si nu pe cale litigioasa prin intermediul instantei de judecata ar fi in primul rand in beneficiul companiei. Rezolvarea disputelor prin negociere si mediere cu ajutorul unor persoane calificate din cadrul companiei ar duce la o semnificativa reducere de costuri, la diminuarea consumului emotional, la reducerea timpului afectat acestei actiuni, cu beneficii la nivel de imagine in conditii de confidentialitate, siguranta si confort, in scopul mentinerii sau imbunatatirii unor parteneriate in afaceri. Inlocuirea competitiei cu cooperarea sau colaborarea in cazul existentei unor dispute va duce la o de-escaladare asumata si controlata pentru partile implicate, oferind o consolidare a zonei de confort in companie.

Cursurile organizate de SIG Enter Training sunt supervizate si coordonate de specialisti de marca ai domeniilor prezentate mai sus precum si altor domenii de interes pentru companiile noastre partenere.

Am dezvoltat de-a lungul timpului solutii acceptate si testate la nivelul mai multor companii internationale de referinta prin care evaluam in cadrul cursurilor noastre nevoile de dezvoltare ale cursantilor, solutii pe care le oferim in cadrul cursurilor si clientilor nostri.

Cele peste 10.000 de ore de formare ale specialistilor nostri in cadrul carora s-a interactionat cu o mare parte a palierului de business din Romania, recomanda si califica compania noastra pentru a fi un partener solid in domeniul furnizarii unor cursuri de dezvoltare organizationala/personala high-class.